LIFT YOUR PADEL


Minimaliseer het risico op blessures en verbeter je performance onder begeleiding van nr 1. padelspeelster in België, Helena Wyckaert

Schrijf je in met 50% korting. 

Makkelijk in te plannen kracht- en mobiliteitstraining

Verbeter je padelprestaties met functionele work-outs  

Versterk je core 

Verminder het blessurerisico door te werken aan je flexibiliteit en mobiliteit

Follow along routines (10 - 25min) die je makkelijk thuis kan uitvoeren

Onder begeleiding van professioneel panelspeelster en nr. 1 in België Helena Wyckaert 

Bijhorende pdf-gids met educatie, tips en advies 

Ik schrijf me in 

ONLINE WORK-OUTS

.

Online work-out programma met videolessen die je helpen een betere speler te worden op het veld en de kans op blessures te verminderen.


Een samenwerking van Matthias Brammer & Helena Wyckaert.


Bestel het programma nu met 50% korting! Code: PADEL



.

Padel vereist zowel kracht, conditie als coördinatie. De sport kan op elk niveau gespeeld worden, maar door het dynamische karakter is padel ook enorm blessuregevoelig.

.

Zo hebben 2 op 5 padelspelers het laatste jaar een blessure gehad. 53% daarvan had minstens een maand nodig om te herstellen.* Onderzoek toont aan dat de hoge actiesnelheid en plotselinge richtingsveranderingen tijdens een match een grote risicofactor kunnen zijn voor blessures, vooral bij ongetrainde spelers.

.

Functionele trainingen naast het veld zijn onmisbaar om het risico op blessures te verminderen én tegelijkertijd de performance van je lichaam op het veld te maximaliseren.

.

*Demeco, A.; de Sire, A.; Marotta, N.; Spanò, R.; Lippi, L.; Palumbo, A.; Iona, T.; Gramigna, V.; Palermi, S.; Leigheb, M.; Invernizzi, M.; Ammendolia, A. Match Analysis, Physical Training, Risk of Injury and Rehabilitation in Padel: Overview of the Literature. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 4153. https://doi.org/10.3390/ijerph19074153

Wat houdt het programma juist in?


Het programma bevat follow along videolessen, advies, tips & tricks die het niveau van je padelspel zullen liften.

Meet Helena

.

Helena Wyckaert is 28 jaar en heeft het diploma Lichamelijke Opvoeding en Bewegingswetenschappen en een Master sportsmanagement op zak.

.

Sinds 2018 is ze professioneel padelspeelster; momenteel staat ze op nr. 1 in België. Op de wereldranglijst vind je haar op nr. 85.

.

Helena staat niet alleen bekend om haar skills en fitheid maar ook om haar enthousiasme, positieve vibes en teamspirit.

.

Samen met Matthias, sportkinesist en mobiliteit trainer, ontwikkelde ze LIFT YOUR PADEL omdat ze ondanks de winnende populariteit van de padelsport, vond dat er in België een gebrek is aan aanvullende trainingen specifiek voor de sport.

Klaar om jouw padelspel te liften?


Je kan de gids bestellen voor €75. Je krijgt meteen toegang tot de videolessen en ontvangt de gids in je mailbox.


Met de code PADEL bestel je de gids nu aan 50% korting!


Deze code is slechts eenmalig geldig. Als de code verlopen is, is deze actie niet meer geldig.

Bestel nu

Reviews


Ik vind het een héél compleet programma. Er worden meer spiergroepen aangesproken dan mijn standaardoefeningen en ik werk nu ook aan mijn cardio en corestabiliteit. De oefeningen voor mobiliteit in polsen, schouders, heupen zijn oefeningen die ik anders nooit zou doen. Bedankt daarvoor!

K

Kenny Nagels

De padel gids is echt super leuk gemaakt! Ik ben er nu een dikke week mee bezig en ik voel nu al dat ik minder last heb. Dit voornamelijk door de mobiliteitsoefeningen en de opwarming voor de match. De baloefeningen zijn ook heel leuk om te doen. Dankjewel om dit te maken! Ik ben er van overtuigd dat ik na verloop van tijd met de workouts ook minder en minder blessures ga hebben. Er was echt nood aan, dus super idee!

S

Sofie Roelandts

Als fervent padelspeler had ik vaak last van mijn schouder of knie. De work-outs zijn heel specifiek en helpen me om aan mijn lichaam te werken op een gerichte manier. Ik schenk nu ook veel meer aandacht aan mijn mobiliteit en merk al verschil na een match: minder zeurende pijn én energie voor 1000!

G

Gert Beerens

Veel gestelde vragen

Hoe koop ik LIFT YOUR PADEL aan?

Je hebt twee opties:


1) Druk op bovenstaande knop en word naar de aankooppagina geleid. Daar kan je de gids bestellen met je credit card.


2) Je kan het order bedrag storten op het nummer: BE69 0019 0650 4078 onder naam van Matthias BRAMMER met mededeling: 'lift your padel'


In beide gevallen ontvang je deze gids automatisch in je mailbox.

Waarom moet ik voor padel werken aan mijn mobiliteit?

Bewust beschikken over je volledige actieve bewegingsbereik brengt tal van voordelen met zich mee, zowel op als naast het veld, zeker met een lange termijnvisie.


Bij de mobilisatie oefeningen gaat het om hoe je een beweging uitvoert - het vereist naast flexibiliteit ook controle, kracht en stabiliteit. Bij een goede mobiliteit zal je dagelijkse bewegingen (én ook functionele oefeningen én sport) zonder gewrichtspijn of ongemak kunnen uitvoeren. Door je mobilisaties regelmatig uit te voeren, herstel je disbalansen die ontstaan zijn als het gevolg van sterk éénzijdige repetitieve handelingen zoals computerwerk, op je telefoon zitten, steeds dezelfde krachtoefeningen of trainingen.


Met de mobilisatie oefeningen in combinatie met de kracht, core- of cardiooefeningen train je je spieren en gewrichten meteen in de beschikbare ruimte.


Een goede lichaamscontrole en coördinatie zijn naast kracht, conditie en balvaardigheid essentieel om te kunnen presteren in de kooi.

Hoe is het programma opgebouwd?

Het programma heeft een specifieke gids (een pdf document) die je kan downloaden waarin alles wat je dient te weten duidelijk is uitgeschreven.


Je kan op de foto van een work-out klikken in het document waarmee je naar de bijhorende videopagina zelf wordt geleid.


Moesten er vragen zijn dan kan je ons altijd contacteren via mail of de chatfunctie.

Hoe kan ik me inschrijven?

Je kan je inschrijven via de knop "koop hier". Op deze manier krijg je levenslang toegang tot het volledige traject.


Leden van het LIFT-platform (actief 3maand of 1jaar abonnement) krijgen automatisch toegang tot het programma.


Je kan lid worden via deze link.

Heb ik materiaal nodig?

Afhankelijk van de les die je volgt, vragen we je gebruik te maken van een fitnessmat, weerstandsband, een racket en 4ballen.

Voor wie is dit programma?

Dit programma is voor iedere padelspeler/- speelster die actief aan de slag wil gaan om het risico op blessure's wil minimaliseren en zijn lichamelijke performance wil verbeteren.


Voor welk niveau is LIFT geschikt?

Deze bundel is zowel gemaakt voor de startende padeller, de recreatievering als de meer gedreven competitiespeler.


Er is geen specifiek fitnessniveau vereist, enkel een gezonde dosis motivatie om je prestaties of levensstijl naar een hoger niveau te willen liften!


Is er een online community?

Op Facebook kan je lid worden van de LIFT community, waarin je je ervaringen kunt delen met alle LIFT leden.

Ontdek alles van LIFT


Wil jij genieten van al onze videolessen? Ontdek het ganse aanbod met een 7-dagen gratis proefabonnement.

Probeer LIFT

Schrijf je nu in op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!