Welkom bij LIFT

Welkom bij LIFT

Online mobiliteitstrainingen ontwikkeld door kinesitherapeuten die je

makkelijk thuis zelf kan volgen.

Word nu lid!
Verlicht pijnklachten
Verlicht pijnklachten

Door spierspanningen weg te nemen en gewrichten los te maken

Voorkom pijnklachten
Voorkom pijnklachten

Door je spieren te versterken en gewrichten soepel te houden

Verbeter je prestaties
Verbeter je prestaties

Squat dieper, loop sneller en lift krachtiger door het gebruiken van je volledige bewegingsbereik


Gratis mobility challenge 


Wil je kennismaken met mobiliteit?


Probeer de gratis 7 day mobility challenge uit! 


De challenge? 7 dagen, 10 minuten per dag aan je mobiliteit besteden. Telkens met een andere focus. 🎯


Het doel? Het creëren van een goede gewoonte om met regelmaat aan je mobiliteit te werken. 💪

Wat is je doel?


Zit je vaak in een eenzijdige houding omwille van je job en heb je rug-, schouder- of nekpijn?


Beweeg jij graag, wil je blessures voorkomen en je prestaties optimaliseren? 


Say no more! Onze videolessen zorgen ervoor dat je pijn verlicht, klachten voorkomt en plezier hebt in je favoriete activiteiten.

Release routines

Neem vervelende spanning weg en verlicht pijn door je lichaam op een rustige manier te stretchen en te mobiliseren

+25 videolessen, per lichaamszone

Mobility flows

Door je mobiliteit te versterken en gebruik te maken van je volledig bewegingsbereik in combinatie met lichte kracht, voorkom je kwaaltjes en blessures

+ 25 videolessen, per lichaamszone

Desk flows

Videolessen van slechts 9 minuten die de stijve zones van al dat zitten losmaken. Perfect uitvoerbaar achter je bureau!

7 videolessen, volledig lichaam

Mobility warm-ups

Activeer je lichaam op een correcte manier zodat je klaar bent om het maximale uit je work-out of training te halen

+10 videolessen, per lichaamszone

Testen & Oefeningen

Wil je graag je lichaam écht begrijpen? Test en verbeter je mobiliteit van elk gewricht met deze korte videolessen

+50 video's, per lichaamsdeel

Good to know 

LIFT is officiële partner is van Christelijke Mutualiteit.

Join de community

We hebben al heel wat mensen geholpen. Neem een kijkje naar onze reviews.

Blessurepreventie
Schouder- en nekklachten
LIFT YOUR MOBILITY - traject
Nekklachten
Voorbereiding sport - lage rug
Schouder- & bovenrugklachten
Rugklachten
Schouderklachten
Blessurepreventie

Ik sport al enkele jaren op niveau. Nooit had ik oog voor mobiliteit of blessurepreventie, met als gevolg dat ik geregeld met blessures sukkelde. Iedere zomer moest ik het tennisseizoen vroeger stoppen wegens een blessure, maar doordat ik afgelopen jaar in contact ben gekomen met LIFT heb ik deze zomer voor het eerst het seizoen blessurevrij kunnen afronden!

Enorm motiverende mensen en een platform dat me heeft doen inzien dat mobiliteit een belangrijke factor is voor sporters. Daarnaast ben ik student kinesist en is het heel tof om te zien hoe experts de theorie goed omzetten naar eigen inzichten en leuke oefeningen/workouts/releases/...

Niels Oeyen

Schouder- en nekklachten

Dankzij LIFT heb ik geleerd hoe ik de pijnen in mijn bovenrug, schouders en nek die ik al een jaren ervaar tijdig en zelfstandig kan aanpakken. Door de oefeningen - die op een duidelijke, rustgevende manier worden uitgelegd - voelen mijn spieren bijna instant soepeler aan en wordt mijn hoofdpijn verlicht. Het handige is dat de video’s zich focussen op een bepaald gebied in je lichaam. Zo voer je de juiste stretches en oefeningen uit voor net die spieren die gespannen staan. Je krijgt veel uitleg, maar door de rustgevende stem van Matthias stoort het helemaal niet en heb je het gevoel dat je ook echt iets bijleert. Daarnaast krijg je heel wat tips die je kunnen helpen om doorheen de dag, vanop je stoel, te stretchen en de spanning te verlichten.

Lien Van Herstraeten

LIFT YOUR MOBILITY - traject

Jullie doen dit super, deze lessen zijn net wat ik nodig heb. Doe gemiddeld 3 keer krachttraining en 3 looptrainingen per week. Voor mijn job zit ik ganse dagen achter een pc. Hierdoor heel veel last van nek en schouders waardoor spanningshoofdpijn ontstaat. Al heel vaak gestart met yoga, maar dat hield ik nooit vol. Maar dit is heel toegankelijk. Toppertjes!

Lies van der Borght

Nekklachten

Mijn initiële klacht voor de video's was vooral pijn aan nek, schouders en bovenrug na geboorte door houding bij borstvoeding en veel dragen baby.


Ik doe de video's s'avonds gedaan en dit helpt echt om mijn bovenlichaam volledig te stretchen en los te maken. Daardoor minder pijnklachten en ook meer bewustwording van mijn houding doorheen de dag, en ik merkte ook dat ik sneller spanning voelde en dan bewust kort even stretchte om te ontspannen.


De oefeningen zijn heel duidelijk door de combinatie van gedetailleerde voorbeelden die je zelf geeft en mondelinge toelichting erbij. Haalbaar qua niveau en tijdsduur.

Sofie van Campenhout

Voorbereiding sport - lage rug

Ik gebruik het platform vooral als aanvulling op mijn huidig trainingsschema tijdens de wintermaanden om me voor te bereiden op het waterskiseizoen. Zo maak ik gebruik van de mobiliteitstrainingen en flows op rustdagen en pas ik de releases toe na een stevige training. Ik voel dat ik na enkele maanden veel minder last heb van mijn onderrug.

Sasha Hens

Schouder- & bovenrugklachten

Sinds enkele maanden had ik last in mijn schouders en bovenrug. Ik voel een spanning/druk op mijn spieren waardoor ik pijn ervaar. Door de mobiliteitsflows te doen voel ik dat de pijn in mijn schouders en nek al heel wat minder is. Mijn spieren voelen dan ook al wat minder gespannen aan.


Tijdens de video’s geef je goed aan wanneer ik op mijn ademhaling moeten letten. De flows "Schouders & Bovenrug" zijn mijn favoriet omdat deze heel goed aanvoelen voor me, de dag zelf maar ook nadien.

Laura Liekens

Rugklachten

Ik had al een tijdje last van mijn rug die heel gemakkelijk vast komt te zitten. Ik kom hiervoor ongeveer al een jaar bij Kine2Care waar ik altijd heel goed geholpen ben door Matthias.


Ik probeer nu de flow- en mobiliteitsvideo's een 2 à 3 maal per week mee in te bouwen in mijn sportactiviteiten. Hiermee houd ik mijn rug veel soepeler en help tegelijk ook de opbouw van lokale spieren waardoor ik veel minder naar de kinesist moet. Ook de releases zijn perfect voor mensen met een gevoelige rug, hierbij worden op een heel rustgevende manier de spieren mooi gestretcht zodat je met een ontspannen lichaam kan gaan slapen.


De video's zijn handig onderverdeeld in verschillende categorieën. Meestal met een tijdspanne tussen de 10-20 minuten wat heel makkelijk in te plannen is. Ze worden gemaakt door een super enthousiaste host die alles tot in de puntjes uitlegt en meedoet zodat meevolgen heel makkelijk is. Ik ben hiermee al goed geholpen en kan dit alleen maar aanraden aan de mensen met rugklachten.

Bram Van der Auwermeulen

Schouderklachten

Ik fitness al enkele jaren vrij intensief waardoor ik ook geregeld bijhorende kwaaltjes krijg. Vaak kamp ik met een ontsteking in de schouder, waar ik trouwens extra gevoelig voor ben aangezien ik de ziekte van Crohn heb en regelmatig ontstekingen heb in heel men lichaam. Via via bij de toppers van Lift Your Performance terecht gekomen en hen mijn schouder klacht uitgelegd.
Ik kreeg direct super toegankelijke informatie en ook gelijk 3 verschillende oefeningen toegestuurd die mij zouden moeten helpen. Dit allemaal gratis en voor niets, nadat ze slechts 1 enkel bericht van me hadden gekregen.
Toen ik de oefeningen dan uitprobeerde, voelde ik onmiddellijk een hele opluchting in men schouder, echt heel aangenaam. Met als gevolg dat ik nu een vast abonnement heb genomen op hun platform en ik sinds kort pijnvrij en ontstekingvrij ben aan het trainen!

Jordy Gabriëls

Altijd toegang, vanuit elke locatie, op elk tijdstip

Of je nu een ochtendroutine doet van thuis uit, op vakantie bent of je wilt je opwarmen voor je training buitenshuis. Wij doen met je mee via het scherm van je laptop, Iphone of tablet!

watch on your mobile

Kies wat het beste bij je past

Met elk abonnement kan je 7 dagen gratis alle videolessen uitproberen.


Na 7 dagen kost een abonnement je minder dan €1/dag!

Wil jij graag een pijnvrij, soepel en sterk lichaam?


Bekijk mobiliteit als een basisbehoefte van je lichaam om disbalansen te herstellen zodat je pijnvrij kan bewegen en sporten.


Met LIFT zorg je dat je terug een goede mobiliteit verkrijgt én deze ook onderhoudt.

Start nu je gratis proefabonnement

BODY CHART

Met behulp van de LIFT body chart en de korte quiz, kom je terecht bij de videolessen afgestemd op jouw persoonlijk doel.

BODY CHART

Blijf op de hoogte

Laat je e-mail adres achter, ontvang wekelijks tips & advies en blijf op de hoogte van nieuwtjes.

SCHRIJF ME IN

LIFT je bedrijf

Kies voor een mobiliteitstraject op maat voor je werknemers om je bedrijf gezond te houden.

MEER INFORMATIE