LIFT YOUR RUN


Word de beste loopversie van jezelf en verminder de kans op blessures met doelgerichte kracht- en mobiliteitstraining.

Start vandaag!

.

.

.

Makkelijk in te plannen kracht- en mobiliteitstraining! 

Verbeter je loopefficiëntie met dé 3 belangrijkste krachttrainingen voor lopers 

Verminder het blessurerisico door te werken aan de mobiliteit van je heup, lage rug en knie. 

Versterk je core met oefeningen die de loopbeweging benadrukken (geen sit-ups 😉)

Follow along routines (10 - 25min) die je makkelijk thuis kan uitvoeren

Onder begeleiding van professioneel loper en kinesitherapeut Michael Somers 

Bijhorende pdf-gids met educatie, tips en advies 

Ik schrijf me in! 

Neem een kijkje naar enkele reviews

Toegegeven, krachttraining stond nooit echt op mijn lijstje van favoriete activiteiten. Met een maximum van 25 minuutjes vind ik er nu wel de tijd voor. Ook de resultaten mogen er zijn. De eerste weken voelde ik me vooral STIJF, maar dat liet me juist zien dat de oefeningen effect hebben. En de routine na het hardlopen? Die is gewoon heerlijk om te volgen ’s avonds als ontspanmomentje voor mijn spieren en mezelf.

Hanna B.

27j

Als loper heb ik al een aantal blessures gehad. Daarom was ik op zoek naar een programma dat me kon helpen sterker en flexibeler te worden. Dit kracht- en mobiliteitsprogramma heeft me niet alleen de goede richting in gestuurd, maar heeft er ook voor gezorgd dat ik het BLIJF volhouden. Aanrader dus!

Lander 

33j

Michael legt de oefeningen bijzonder goed uit. Elke work-out opnieuw leer ik iets bij!  

Joshi 

29j

Gemakkelijk te volgen en in te plannen. Laptop open én gaan!

Peter D.

45j

Bedankt Michael voor de interessante inzichten en je kijk op krachttraining voor lopers. 

Jakoba 

30j 

<div class="editor-content"><p><strong>Hanna B.</strong></p></div>, <div class="editor-content"><p>27j</p></div>
L
<div class="editor-content"><p><strong>Joshi&nbsp;</strong></p></div>, <div class="editor-content"><p>29j</p></div>
P
J

Wat houdt het programma juist in?


De gids bevat follow along videolessen, breakdowns van de belangrijkste oefeningen en tips die van jou een efficiënte loper maken.

Meet Michael

.

Michael studeerde in juni 2020 af als master in de kinesitherapie aan de KULeuven.

 

Hij werd in ‘22 Belgisch kampioen veldlopen nadat hij eerder in ‘19 al de Belgische titel voor de 5000m behaalde. Hij won ook de Crosscup ‘22 en maar liefst 3 maal op rij de Antwerp 10 miles. Eerder dit jaar liep Michael zijn eerste marathon en zorgde daar meteen voor het snelste Belgische debuut op die afstand.  

 

Naast het verder uitbouwen van zijn carrière als profafleet, werkt Michael als loopcoach bij Movus.

 

Michael staat bekend als een enorm gepassioneerd, enthousiast en inspirerend iemand, die ondanks zijn succes steeds met beide voeten op de grond blijft weten staan. Behalve dan wanneer hij aan het lopen is. 😉

Klaar om jouw loop(training) te liften?


Je kan de nu gids bestellen voor €75.


Je krijgt meteen toegang tot de work-outs en ontvangt de gids in je mailbox.

Bestel nu!


Ontdek in deze video wat LIFT YOUR RUN voor jou kan betekenen. 

Veel gestelde vragen

Hoe koop ik LIFT YOUR RUN aan?

Je hebt twee opties:


1) Druk op bovenstaande knop en word naar de aankooppagina geleid. Daar kan je de gids bestellen met je credit card.


2) Je kan het order bedrag storten op het nummer: BE69 0019 0650 4078 onder naam van Matthias BRAMMER met mededeling: 'lift your run'


In beide gevallen ontvang je deze gids automatisch in je mailbox op 1 februari.

Waarom is het belangrijk om loopspecifieke trainingen uit te voeren?

Ongeveer 65% van de lopers meldt jaarlijks een blessures, dat is enorm veel. Een heel groot deel van deze blessures kan herleid worden naar overbelastingblessures. En dit is exact waar wij tijdens dit programma op zullen werken. Dit doen we aan de hand van loopspecifieke krachttraining en loopspecifieke mobilisaties. 


Beide zorgen ervoor ervoor dat jij een efficiënte loper wordt. Als je efficiënt loopt, zal niet alleen je performance verbeteren maar zal ook de kans op overbelastingsletsels en uiteindelijk blessures drastisch dalen.

Waarom moet ik werken aan mijn mobiliteit als loper?

We leven in een alsmaar meer sedentaire maatschappij. Er zijn talloze artikels die het nadelige effect van langdurig zitten op ons lichaam benadrukken. De statische houding die we aannemen zorgt ervoor dat de druk op onze lage rug toeneemt, de thoracale wervelkolom minder mobiel is en nefast voor hardlopers: onze heupen verstijven of verzwakken. 


Tel zelf maar eens het uren per dag op dat je zit. Niet alleen op het werk, maar ook in de auto, tijdens je maaltijden, in de zetel,.. neem je een houding aan die niet natuurlijk voor je is. 

Tussen al dat zitten door, trakteer je je lichaam op datgene waar het wél voor gemaakt voor is: lopen. Maar let op, doordat je lichaam niet helemaal meer in balans is, zal je heel gemakkelijk compenseren. Met overbelastingen en uiteindelijk blessures als gevolg. 


Door mobilisatie- en flexibiliteitsoefeningen aan je trainingen toe te voegen zullen je spieren niet alleen minder strak staan maar kan je ook meer belasting aan. Je houdt je lichaam gezond van binnenuit. Wat je niet op regelmatige basis gebruik, verlies je!



Hoe is het programma opgebouwd?

Het programma heeft een specifieke gids (een pdf document) die je kan downloaden waarin alles wat je dient te weten duidelijk is uitgeschreven.


Je kan op de foto van een work-out klikken in het document waarmee je naar de bijhorende videopagina zelf wordt geleid.


Moesten er vragen zijn dan kan je ons altijd contacteren via mail of de chatfunctie.

Hoe kan ik me inschrijven?

Je kan je inschrijven via de knop "Bestel nu". Op deze manier krijg je vanaf 1 februari levenslang toegang tot het volledige traject.


Leden van het LIFT-platform (actief 3 maand of 1 jaar abonnement) krijgen automatisch toegang tot het programma.


Je kan lid worden via deze link.

Heb ik materiaal nodig?

Afhankelijk van de les die je volgt, vragen we je gebruik te maken van een verhoog of een fitnessmat.

Voor wie is dit programma?

Dit programma is geschikt voor elke loper die gemotiveerd is om zijn performance te verbeteren en blessures wil voorkomen in plaats van genezen.


De bundel is zowel gemaakt voor recreatieve lopers als lopers die deelnemen aan (halve) marathons.


Er is geen specifiek fitnessniveau vereist, enkel een gezonde dosis motivatie om je prestaties of levensstijl naar een hoger niveau te willen liften!


Is er een online community?

Op Facebook kan je lid worden van de LIFT community, waarin je je ervaringen kunt delen met alle LIFT leden.

Ontdek alles van LIFT


Wil jij genieten van al onze videolessen? Ontdek het ganse aanbod met een 7-dagen gratis proefabonnement.

Probeer LIFT

Schrijf je nu in op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!